Dette lurer mange på nå

Her har vi samlet spørsmål mange lurer på for tiden.

  • Må jeg logge inn på SkyShowtime?

    Med Strim-abonnementet ditt finner du alt innholdet fra SkyShowtime rett i Strim. Du skal altså ikke logge inn i SkyShowtimes egen app.

    Bare bla deg ned til "utforsk innhold fra.." på forsiden av Strim, så finner du alt fra SkyShowtime samlet på ett sted.

  • Jeg får ikke endret Max-pakken min

    HBO Max ble til Max 21. mai, og det ble visst litt start-rusk i maskineriet. Akkurat nå har vi litt trøbbel med oppgradering av Max. Hvis du ikke har fått tilgang til den nye Max-pakken din, anbefaler vi at du gjør dette:

    • Åpne www.max.com i en nettleser, aller helst Google Chrome
    • Logg inn med ditt Max brukernavn og passord
    • Finn din Max-aktiveringslink på Min konto, under Strømmetjenester - Max, og følg veiledning der

    Dette skal fungere, men kan kreve flere forsøk. Så logg ut, logg inn og klikk på aktiveringslinken til det fungerer.

    Du kan sjekke om det fungerte ved å gå til Profil - Abonnement i Max og se om riktig pakke har dukket opp

  • Jeg skal bekrefte med bank ID, hvorfor er beløpet høyere enn avtalt?

    Når du bestiller en TV-pakke må bestillingen bekreftes med Bank ID.

    Har du bestilt en TV-pakke med rabatt eller prøveperiode?

    Da lurer du kanskje på hvorfor beløpet er høyere enn avtalt. Beløpet du ser er prisen for TV-pakken, etter at kampanjen er over. Det må godkjennes så vi kan trekke deg riktig sum senere. Men ikke vær redd, vi trekker ikke fullt beløp før rabatter eller prøveperiode er over.

  • Hvorfor får jeg beskjed om å oppgradere abonnementet mitt?

    Får du feilaktig beskjed om å oppgradere abonnement eller bruke QR-kode? Da har vi nok gjort en feil, men dette burde fikse problemet:

    - Avslutt appen og åpne på nytt
    - Logg ut og inn igjen.

  • Hvorfor er jeg trukket mer enn vanlig?

    Har prisen på TV-pakka økt? Da kan det enten være fordi du har vært på en kampanjepris som nå er over, eller fordi det har vært en prisøkning. 01.06.24 økte vi prisen på pakkene våre, og alle kundene ble informert på e-post i mai.

    Men husk at med Strim har du full fleksibilitet. Du kan alltid gjøre endringer og tilpasse TV-pakken din på Min konto på strim.no.

  • Tilbyr dere bindingstid om jeg ønsker meg det?

    Slik det er i dag så er vi veldig stolte over at vi ikke har noen bindingstid hos oss. Her kan man starte og avslutte avtalen sin slik man selv ønsker.

  • Hva er den billigste og beste internettleverandøren om jeg ønsker meg Strim?

    Med Strim har du full valgfrihet! Du kan jo eksempelvis sjekke ut GlobalConnect, OBOS OpenNet eller NextGenTel? Eller ta en titt på Bredbånd.no eller Bytt.no, så blir du kanskje litt klokere.

  • Hvorfor kan jeg ikke endre betalingsløsning om jeg har valgt Vipps?

    Det er dessverre ikke mulig å endre betalingsløsning om du først har valgt Vipps. Men vi jobber med å finne en løsning på dette.

    Husk at du kan endre hvilke kort Vipps skal belaste rett i Vipps-appen.

  • Er Disney+ inkludert i TV 2 Play gjennom Strim?

    Det er det ikke mulig å legge til Disney+ som et tilleggsprodukt slik det er på TV 2 Play sine egne sider. Så dette må man bestille direkte fra Disney+ om man ønsker og se dette sammen med Strim.