Konto og abonnement
Informasjon og endring av abonnement
Jeg vil ha en større eller mindre TV-pakke
Det er enkelt! Du kan når som helst opp- eller nedgradere TV-pakken din. Du endrer det på Min konto under
Abonnement
. Her finner du også en god oversikt over alt det kule vi tilbyr.Merk deg at en TV-pakke med Sport Premium ikke kan kombineres med rabatt eller prøveperiode. Det betyr at hvis du har dette og likevel legger til Sport Premium, blir abonnementet du har avsluttet, for så å starte opp på nytt - denne gang uten prøvetid eller rabatt.
Les mer om betaling under
Spørsmål om betaling
.Hvordan ser jeg hvilken TV-pakke jeg har?
Logg inn på Min konto og gå til
Abonnement
. Her ser du hvilken TV-pakke du har og alt av innhold som hører med.Jeg vil stoppe abonnementet mitt
Du bestemmer helt selv når du vil bruke Strim. Kanskje du ønsker en liten pause? På Min konto under
Abonnement
kan du avslutte TV-pakken din. Du kan enkelt starte opp igjen, og du kan selvfølgelig se TV ut den perioden du allerede har betalt for.Husk at hvis du stopper abonnementet ditt i en prøveperiode, mister du resten av prøveperioden. Selv om du skulle ombestemme deg og fortsette med Strim senere, kan du ikke starte opp prøveperioden på nytt.
Jeg vil reaktivere abonnementet mitt
Har du vært kunde før og ønsker å reaktivere? Gå til Min konto og menyen Abonnement. Der kan du velge å fortsette med samme type TV-pakke som sist, eller du kan velge en annen.
Etter at du har aktivert, vil du kunne legge inn betaling.
Brukernavn og passord
Innlogging i Strim-appen
For å logge inn i Strim-appen bruker du samme brukernavn og passord som da du kjøpte Strim og opprettet en konto.
Når du logger inn i Strim-appen fra en smart TV, Android boks eller Apple TV kan du bli spurt om å legge inn en aktiverings-/innloggingskode. For å legge inn koden kan du enten scanne QR-koden med mobilkameraet, eller gå til https://sts.strim.no/device. For å kunne logge inn på denne måten må du først ha logget inn på strim.no, på den enheten du skal bruke til å legge inn koden.
Jeg har glemt passord eller e-postadresse
Glemt passord
Du kan tilbakestille passord ved å gå til denne siden.
Glemt e-postadresse
Har du glemt hvilken e-postadresse du registrerte deg med? Bare ta kontakt med kundesenteret vårt, så skal vi hjelpe deg.
Hvordan endrer jeg e-post eller passord?
Det gjør du enkelt på Min konto. Gå til
Kontoinformasjon
og velg Endre e-post eller Endre passord.Jeg mottar ikke nytt passord på e-post
Husk å sjekke søppelpost-mappen. Kan du ha brukt en annen e-postadresse når du registrerte deg? Ta kontakt med oss, så hjelper vi deg.
Kontaktinformasjon, vilkår og personverninnstillinger
På Min konto under «Kontoinformasjon» kan du endre e-post, telefonnummer og passord. Her har du også full oversikt over hva du samtykker til, og hvordan vi kommuniserer med deg.