Konto og abonnement

Informasjon og endring av abonnement

  • Jeg vil ha et større eller mindre abonnement

    Det er enkelt! Du kan når som helst opp- eller nedgradere abonnementet ditt. Du endrer det på Min konto under Abonnement, og Endre abonnement. Her finner du også en god oversikt over alt det kule vi tilbyr.

    Merk deg at abonnement med Sport Premium ikke kan kombineres med rabatt eller prøveperiode. Det betyr at hvis du har dette og likevel legger til Sport Premium, blir abonnementet du har avsluttet, for så å starte opp på nytt - denne gang uten prøvetid eller rabatt.

    Les mer om betaling under Spørsmål om betaling.

  • Hvordan ser jeg hvilket abonnement jeg har?

    Logg inn på Min konto og gå til Abonnement. Her ser du hvilket abonnement du har og alt av innhold som hører med.

    Trykker du på Endre abonnement får du også opp en en god oversikt over alt det kule vi kan tilby deg.

  • Jeg vil stoppe abonnementet mitt

    Du bestemmer helt selv når du vil bruke Strim. Kanskje du ønsker en liten pause? På Min konto under Abonnement kan du avslutte abonnementet ditt. Du kan enkelt starte det opp igjen når som helst. Du beholder abonnementet ditt ut perioden du allerede har betalt for.

    Husk at hvis du stopper abonnementet ditt i en prøveperiode, mister du resten av prøveperioden. Selv om du skulle ombestemme deg og fortsette med Strim senere, kan du ikke starte opp prøveperioden på nytt.

  • Jeg vil reaktivere abonnementet mitt

    Har du vært kunde før og ønsker å reaktivere? Gå til Min konto og menyen abonnement. Der kan du velge å fortsette med samme type abonnementet som sist, eller du kan velge et annet.

    Etter at du har aktivert, vil du kunne legge inn betaling.

Brukernavn og passord

  • Innlogging i Strim-appen

    For å logge inn i Strim-appen bruker du samme brukernavn og passord som da du kjøpte Strim og opprettet en konto.

    Når du logger inn i Strim-appen fra en smart TV, Android boks eller Apple TV kan du bli spurt om å legge inn en aktiverings-/innloggingskode. For å legge inn koden kan du enten scanne QR-koden med mobilkameraet, eller gå til https://sts.strim.no/device. For å kunne logge inn på denne måten må du først ha logget inn på strim.no, på den enheten du skal bruke til å legge inn koden.

  • Jeg har glemt passord eller e-postadresse

    Glemt passord

    Du kan tilbakestille passord ved å gå til denne siden.

    Glemt e-postadresse

    Har du glemt hvilken e-postadresse du registrerte deg med? Bare ta kontakt med kundesenteret vårt, så skal vi hjelpe deg.

  • Hvordan endrer jeg e-post eller passord?

    Det gjør du enkelt på Min konto. Gå til Kontoinformasjon og velg Endre e-post eller Endre passord.

  • Jeg mottar ikke nytt passord på e-post

    Husk å sjekke søppelpost-mappen. Kan du ha brukt en annen e-postadresse når du registrerte deg? Ta kontakt med oss, så hjelper vi deg.

Kontaktinformasjon, vilkår og personverninnstillinger

På Min konto under «Kontoinformasjon» kan du endre e-post, telefonnummer og passord. Her har du også full oversikt over hva du samtykker til, og hvordan vi kommuniserer med deg.

Les mer om personvern

Les mer om vilkår